Remonty

Remonty w toku -- otwarte zgłoszenia przypominają o tymczasowych zmianach robionych na mapach UMP z okazji przeprowadzanych remontów. Każde zgłoszenie powinno mieć określoną datę zakończenia ("do realizacji do dnia") -- zgodnie z planami remontowymi. Po upłynięciu tego terminu należy albo przedłużyć zgłoszenie, jeśli remont ciągle trwa, albo wyprostować stan ulic/dróg w UMP-ie i zamknąć zgłoszenie.

Zmiany okołoremontowe dokonywane na mapach warto opatrywać stosownym numerkiem FS#XXXX, aby było je potem łatwiej znaleźć w momencie zamykania remontu -- w komentarzach zmienianych ulic oraz w Label= stawianych POI typu REMONT/ZAKAZ (na mapie WWW pojawi się wtedy link do FS).

"Realizacja w wersji" jak i "Do realizacji do dnia..." oznacza datę planowanego _ZAKOŃCZENIA_ remontu. Jeśli nie wiadomo dokładnie, "w wersji" powinno zawierać przybliżony kwartał/rok i odpowiadać rzeczywistości, a dokładna data może być z sufitu, np. rok wcześniej, żeby sobie o tym przypomnieć, sprawdzić i uaktualnić. W opisie warto dodać link do strony jakiejś lokalnej instytucji z informacjami o tym remoncie, ale nie jest to obowiązkowe (Remonty dróg krajowych z reguły można znaleźć na stronie GDKKiA http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/utr_tab_svg.htm a także na naszej mapce generowanej na podstawie tych danych - http://blurp.ict.pwr.wroc.pl/ump/tmp/sprawdz.html - zakładka "Utrudnienia"). A używając mapki z prawej strony i kilkając poniżej na "Dodaj punkt z mapy do opisu" można dodać link prowadzący do wybranego obszaru na mapie UMP na WWW.
Lista zgłoszeń

FS#22451 - Szczecin - przebudowa Arkońskiej, Szafera

Przydzielony do projektu: Remonty
Zgłoszone przez Wigor (Wigor) - piątek, 23 marzec 2018, 21:24 GMT+2
Ostatnio edytował Rafał Ziarnik (Yaper) - środa, 24 czerwiec 2020, 12:39 GMT+2
Typ zgłoszenia remont w toku
Kategoria UMP-Szczecin
Status Nie potwierdzone
Przydzielone do Nikogo
System operacyjny ---
Ważkość Niska
Priorytet Normalny
Rozpoznane w wersji whatever...
Do realizacji w wersji Nie zdecydowano
Do realizacji do dnia 2021-03-06
Procent zaawansowania: 0%
Głosy 0
Prywatne Nie
Zgłoszenie zależy od

Komentarz od Alf/red/ (alf) - sobota, 24 marzec 2018, 14:28 GMT+2
Ej ale aleja Spacerowa to gdzieś musi istnieć. Nazywam tak ten kawałek ulicy (?) koło basenu.
Komentarz od Wigor (Wigor) - sobota, 24 marzec 2018, 15:18 GMT+2
Ul. Spacerowa jest na Głębokim. Ten odcinek w przebudowie to oficjalnie ul. Arkońska
Komentarz od Alf/red/ (alf) - sobota, 24 marzec 2018, 15:26 GMT+2
Nie wiem, co to jest "na Głębokim". Adres basenu to aleja Spacerowa 1, i tak nazwałem co mogłem.
Komentarz od Wigor (Wigor) - sobota, 24 marzec 2018, 15:43 GMT+2
Jest to błąd powielany od wielu lat, łącznie z urzędnikami. Miasto postanowiło to wyprostować i odciek od WP do pętli jest od kilku lat ul. Arkońską.
Komentarz od Łukasz Dercz (Sędziwy) - poniedziałek, 09 grudzień 2019, 10:00 GMT+2
Rondo w pełni otwarte
Komentarz od Rafał Ziarnik (Yaper) - środa, 24 czerwiec 2020, 12:20 GMT+2
Dołączam jeszcze przebudowę Szafera, która jest praktycznie w tym samym miejscu.
https://gs24.pl/przebudowa-ulicy-szafera-w-szczecinie-z-lotu-ptaka-jak-ida-prace-wiesci-z-budowy-6042020-r/ar/c4-14901151

Przebudowa ul. Szafera. O inwestycji
Powstanie nowe torowisko tramwajowe, biegnące do zupełnie nowej pętli tramwajowo-autobusowej przy hali Netto Arena, a także infrastruktura dla pieszych i rowerzystów. Dużej zmianie ulegnie także układ drogowy, a to za sprawą wybudowania aż czterech rond, parkingu park&ride, a także nowej jezdni z dwoma pasami ruchu w obu kierunkach.

W zakres prac wchodzi m.in.:
Budowa ul. Szafera na odcinku ok 1,2 km o dwóch jezdniach każda po dwa pasy ruchu.
Budowa obustronnych chodników i dróg rowerowych.
Przebudowa uzbrojenia podziemnego i oświetlenia nowego układu drogowego.
Przebudowa skrzyżowania z ul. Zawadzkiego na trójwlotowe rondo dwupasowe o średnicy zewnętrznej 50 m.
Przebudowa skrzyżowania z ul. Jarzyńskiego na trójwlotowe rondo dwupasowe o średnicy zewnętrznej 44 m.
Przebudowa skrzyżowania z ul. Romera i Modrą na czterowlotowe rondo dwupasowe o średnicy zewnętrznej 77 m.
Budowa skrzyżowania ul. Modrej i ul. Szerokiej w postaci ronda turbinowego o średnicy zewnętrznej 40 m.
Budowa dwukierunkowego torowiska tramwajowego w pasie rozdzielającym jezdnie (torowisko umożliwiać będzie poruszanie się autobusów komunikacji miejskiej).
Budowa pętli tramwajowo-autobusowej przy hali widowiskowo-sportowej z czterema torami przy peronach tramwajowych i peronie autobusowo-tramwajowym oraz stanowiskami postojowymi dla autobusów.
Budowa budynku socjalnego z kasami biletowymi.
Budowa parkingu dla rowerów oraz elementów małej architektury i zieleni.
Budowa parkingu dla samochodów osobowych.

Inwestycja powinna być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wczytywanie...