Remonty w toku -- otwarte zgłoszenia przypominają o tymczasowych zmianach robionych na mapach UMP z okazji przeprowadzanych remontów. Każde zgłoszenie powinno mieć określoną datę zakończenia ("do realizacji do dnia") -- zgodnie z planami remontowymi. Po upłynięciu tego terminu należy albo przedłużyć zgłoszenie, jeśli remont ciągle trwa, albo wyprostować stan ulic/dróg w UMP-ie i zamknąć zgłoszenie.
Zmiany okołoremontowe dokonywane na mapach warto opatrywać stosownym numerkiem FS#XXXX, aby było je potem łatwiej znaleźć w momencie zamykania remontu -- w komentarzach zmienianych ulic oraz w Label= stawianych POI typu REMONT/ZAKAZ (na mapie WWW pojawi się wtedy link do FS).
"Realizacja w wersji" jak i "Do realizacji do dnia..." oznacza datę planowanego _ZAKOŃCZENIA_ remontu. Jeśli nie wiadomo dokładnie, "w wersji" powinno zawierać przybliżony kwartał/rok i odpowiadać rzeczywistości, a dokładna data może być z sufitu, np. rok wcześniej, żeby sobie o tym przypomnieć, sprawdzić i uaktualnić. W opisie warto dodać link do strony jakiejś lokalnej instytucji z informacjami o tym remoncie, ale nie jest to obowiązkowe (Remonty dróg krajowych z reguły można znaleźć na stronie GDKKiA http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/utr_tab_svg.htm a także na naszej mapce generowanej na podstawie tych danych - http://blurp.ict.pwr.wroc.pl/ump/tmp/sprawdz.html - zakładka "Utrudnienia"). A używając mapki z prawej strony i kilkając poniżej na "Dodaj punkt z mapy do opisu" można dodać link prowadzący do wybranego obszaru na mapie UMP na WWW.
Zmiany okołoremontowe dokonywane na mapach warto opatrywać stosownym numerkiem FS#XXXX, aby było je potem łatwiej znaleźć w momencie zamykania remontu -- w komentarzach zmienianych ulic oraz w Label= stawianych POI typu REMONT/ZAKAZ (na mapie WWW pojawi się wtedy link do FS).
"Realizacja w wersji" jak i "Do realizacji do dnia..." oznacza datę planowanego _ZAKOŃCZENIA_ remontu. Jeśli nie wiadomo dokładnie, "w wersji" powinno zawierać przybliżony kwartał/rok i odpowiadać rzeczywistości, a dokładna data może być z sufitu, np. rok wcześniej, żeby sobie o tym przypomnieć, sprawdzić i uaktualnić. W opisie warto dodać link do strony jakiejś lokalnej instytucji z informacjami o tym remoncie, ale nie jest to obowiązkowe (Remonty dróg krajowych z reguły można znaleźć na stronie GDKKiA http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/utr_tab_svg.htm a także na naszej mapce generowanej na podstawie tych danych - http://blurp.ict.pwr.wroc.pl/ump/tmp/sprawdz.html - zakładka "Utrudnienia"). A używając mapki z prawej strony i kilkając poniżej na "Dodaj punkt z mapy do opisu" można dodać link prowadzący do wybranego obszaru na mapie UMP na WWW.
FS#22933 - S8 Białystok - węzeł Porosły
Przydzielony do projektu:
Remonty
Zgłoszone przez Tomek_Z (zachu) - sobota, 08 grudzień 2018, 08:16 GMT+1
Zgłoszone przez Tomek_Z (zachu) - sobota, 08 grudzień 2018, 08:16 GMT+1
|
Opisbudowa węzła Porosły na S8
Strona informacyjna: https://www.bialystok.pl/pl/dla_mieszkancow/drogi_i_inwestycje/projekty-i-wizualizacje.html Na mapie: http://umapa.pl/SsF4d Zmiany w UMP: |
Zgłoszenie zależy od
- Zamknięty odcinek NSZ
- Zamknięty odcinek Kleeberga→DK8
- Zamknięty odcinek al. JP2
http://www.bialystok.pl/pl/wiadomosci/aktualnosci/budowa-wezla-porosly-organizacja-ruchu.html
(na dole mapki)
Na mapie jest mocno źle, bo wg dokumentacji to skrzyżowanie z wyspą centralną, a wg szkicu na mapie będzie można przejechać środkiem!
Dokumentacja:
http://dokumenty.um.bialystok.pl/bip/31012018_DP_NSZ+J.P.II.zip (253M)
Mapa z organizacją ruchu z powyższego zip:
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - skrzyżowanie NSZ + J.P.II/A. PROJEKT WYKONAWCZY/I. PROJEKT DROGOWY/DOR/
W FS#23329 ślad z przejazdu rowerem po przejazdach rowerowych dookoła nowego skrzyżowania (po czerwonym w PDF).
https://poranny.pl/skrzyzowanie-al-jana-pawla-ii-i-nsz-w-piatek-oficjalnie-zakonczyly-sie-prace-budowlane-na-miejsce-wrocily-stalowe-ptaki-zdjecia/ar/c1-14600261