Remonty w toku -- otwarte zgłoszenia przypominają o tymczasowych zmianach robionych na mapach UMP z okazji przeprowadzanych remontów. Każde zgłoszenie powinno mieć określoną datę zakończenia ("do realizacji do dnia") -- zgodnie z planami remontowymi. Po upłynięciu tego terminu należy albo przedłużyć zgłoszenie, jeśli remont ciągle trwa, albo wyprostować stan ulic/dróg w UMP-ie i zamknąć zgłoszenie.
Zmiany okołoremontowe dokonywane na mapach warto opatrywać stosownym numerkiem FS#XXXX, aby było je potem łatwiej znaleźć w momencie zamykania remontu -- w komentarzach zmienianych ulic oraz w Label= stawianych POI typu REMONT/ZAKAZ (na mapie WWW pojawi się wtedy link do FS).
"Realizacja w wersji" jak i "Do realizacji do dnia..." oznacza datę planowanego _ZAKOŃCZENIA_ remontu. Jeśli nie wiadomo dokładnie, "w wersji" powinno zawierać przybliżony kwartał/rok i odpowiadać rzeczywistości, a dokładna data może być z sufitu, np. rok wcześniej, żeby sobie o tym przypomnieć, sprawdzić i uaktualnić. W opisie warto dodać link do strony jakiejś lokalnej instytucji z informacjami o tym remoncie, ale nie jest to obowiązkowe (Remonty dróg krajowych z reguły można znaleźć na stronie GDKKiA http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/utr_tab_svg.htm a także na naszej mapce generowanej na podstawie tych danych - http://blurp.ict.pwr.wroc.pl/ump/tmp/sprawdz.html - zakładka "Utrudnienia"). A używając mapki z prawej strony i kilkając poniżej na "Dodaj punkt z mapy do opisu" można dodać link prowadzący do wybranego obszaru na mapie UMP na WWW.
Zmiany okołoremontowe dokonywane na mapach warto opatrywać stosownym numerkiem FS#XXXX, aby było je potem łatwiej znaleźć w momencie zamykania remontu -- w komentarzach zmienianych ulic oraz w Label= stawianych POI typu REMONT/ZAKAZ (na mapie WWW pojawi się wtedy link do FS).
"Realizacja w wersji" jak i "Do realizacji do dnia..." oznacza datę planowanego _ZAKOŃCZENIA_ remontu. Jeśli nie wiadomo dokładnie, "w wersji" powinno zawierać przybliżony kwartał/rok i odpowiadać rzeczywistości, a dokładna data może być z sufitu, np. rok wcześniej, żeby sobie o tym przypomnieć, sprawdzić i uaktualnić. W opisie warto dodać link do strony jakiejś lokalnej instytucji z informacjami o tym remoncie, ale nie jest to obowiązkowe (Remonty dróg krajowych z reguły można znaleźć na stronie GDKKiA http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/utr_tab_svg.htm a także na naszej mapce generowanej na podstawie tych danych - http://blurp.ict.pwr.wroc.pl/ump/tmp/sprawdz.html - zakładka "Utrudnienia"). A używając mapki z prawej strony i kilkając poniżej na "Dodaj punkt z mapy do opisu" można dodać link prowadzący do wybranego obszaru na mapie UMP na WWW.
FS#23247 - Białystok, DW678: Przebudowa włączenia drogi do Hryniewicz / 10 Pułku Ułanów Litewskich
Przydzielony do projektu:
Remonty
Zgłoszone przez Krzysztof Kundzicz (Athantor) - środa, 14 sierpień 2019, 23:51 GMT+1
Ostatnio edytował Łukasz Dercz (Sędziwy) - poniedziałek, 19 sierpień 2019, 09:45 GMT+1
Zgłoszone przez Krzysztof Kundzicz (Athantor) - środa, 14 sierpień 2019, 23:51 GMT+1
Ostatnio edytował Łukasz Dercz (Sędziwy) - poniedziałek, 19 sierpień 2019, 09:45 GMT+1
|
OpisPrzebudowa włączenia drogi do Hryniewicz (ul. Filipowicza) w Białymstoku, w ciągu DW678. Likwidacja ronda 10. Pułku Ułanów Litewskich.
Realizacja do końca br. Strona informacyjna: - http://www.bialystok.pl/resource/file/download-file/id.33549/attachment.1 - https://bia24.pl/kategorie/wiadomosci/koniec-ronda-10.-pu%C5%82ku-u%C5%82an%C3%B3w-litewskich,-pocz%C4%85tek-k%C5%82opot%C3%B3w-kierowc%C3%B3w.html Na mapie: Punkt: 53.09995,23.13527 Link: http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=53.09999&lon=23.13569&layers=B0T&mlat=53.09995&mlon=23.13527 |
Zgłoszenie zależy od
Północna jezdnia zdarta, trwa przebudowa. Ruch w obydwu kierunkach odbywa się pasami jezdni południowej.
W załączeniu szkic z tymczasową organizacją ruchu.
https://i.ibb.co/h1ZZVmn/IMG-1402.jpg – czarny samochód w tle, jadący "do mnie", będzie przejeżdżał środkiem ronda.
Plan sytuacyjny: https://i.ibb.co/R4W2jzw/10pul.png
- Rondo już nie istnieje: samochody jeżdżą środkiem, tam gdzie kiedyś była wyspa centralna.
- Zamiast ronda jest normalne skrzyżowanie z Filipowicza: pojazdy jadące z Ciołkowskiego, skręcając w lewo ustępują tym jadącym z ul. Wiadukt.
- Skasowany północny pas na 200m https://i.ibb.co/bL8B5qV/20191111-141531.jpg
No tak, najlepiej przebudować na skrzyżowanie ze światłami, gdzie każdy będzie czekał, a zielone dostajemy na 1/3-1/2 czasu trwania cyklu świateł. W Hiszpanii mają to rozwiązane modelowo - rondo ze światłami, ale działającymi tak, że na wszystkich wlotach z wyjątkiem jednego jest żółte pulsujące, a na jednym - czerwone. Po 15 sekundach zapala się czerwone na kolejnym ("poprzednim") wlocie, a zwalnia to, które było do tej pory zablokowane. I tak w kółko, co właśnie rozwiązuje problem blokowania ronda przez dominujący kierunek ruchu, ale jednocześnie każdemu daje n-1/n cyklu możliwości wjazdu (np. 3/4 przy 4 wjazdach).
Dziękuję!
Przy okazji, jakbym mógł prosić przejrzeniu się, również okolicznemu
FS#22980, któremu niedługo minie roczek. :-)