Remonty

Remonty w toku -- otwarte zgłoszenia przypominają o tymczasowych zmianach robionych na mapach UMP z okazji przeprowadzanych remontów. Każde zgłoszenie powinno mieć określoną datę zakończenia ("do realizacji do dnia") -- zgodnie z planami remontowymi. Po upłynięciu tego terminu należy albo przedłużyć zgłoszenie, jeśli remont ciągle trwa, albo wyprostować stan ulic/dróg w UMP-ie i zamknąć zgłoszenie.

Zmiany okołoremontowe dokonywane na mapach warto opatrywać stosownym numerkiem FS#XXXX, aby było je potem łatwiej znaleźć w momencie zamykania remontu -- w komentarzach zmienianych ulic oraz w Label= stawianych POI typu REMONT/ZAKAZ (na mapie WWW pojawi się wtedy link do FS).

"Realizacja w wersji" jak i "Do realizacji do dnia..." oznacza datę planowanego _ZAKOŃCZENIA_ remontu. Jeśli nie wiadomo dokładnie, "w wersji" powinno zawierać przybliżony kwartał/rok i odpowiadać rzeczywistości, a dokładna data może być z sufitu, np. rok wcześniej, żeby sobie o tym przypomnieć, sprawdzić i uaktualnić. W opisie warto dodać link do strony jakiejś lokalnej instytucji z informacjami o tym remoncie, ale nie jest to obowiązkowe (Remonty dróg krajowych z reguły można znaleźć na stronie GDKKiA http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/utr_tab_svg.htm a także na naszej mapce generowanej na podstawie tych danych - http://blurp.ict.pwr.wroc.pl/ump/tmp/sprawdz.html - zakładka "Utrudnienia"). A używając mapki z prawej strony i kilkając poniżej na "Dodaj punkt z mapy do opisu" można dodać link prowadzący do wybranego obszaru na mapie UMP na WWW.
Lista zgłoszeń

FS#6600 - Stacje ORLEN i BLISKA - zgłaszenie błędów

Przydzielony do projektu: Remonty
Zgłoszone przez MichalG (miszka) - wtorek, 15 czerwiec 2010, 22:01 GMT+1
Ostatnio edytował MichalG (miszka) - czwartek, 08 sierpień 2013, 14:54 GMT+1
Typ zgłoszenia Poprawienie błędów
Kategoria Mapy
Status Zamknięte
Przydzielone do MichalG (miszka)
System operacyjny All
Ważkość Niska
Priorytet Normalny
Rozpoznane w wersji whatever...
Do realizacji w wersji Nie zdecydowano
Do realizacji do dnia Nie zdecydowano
Procent zaawansowania: 100%
Głosy 0
Prywatne Nie

Opis

Niedługo stacje ORLEN i BLISKA będę importowane bezpośrednio z ORLEN S.A.

Tutaj raportujemy jako komentarze wszystkie błędy zauważone w imporcie.

Szczegóły:

http://ump.fuw.edu.pl/wiki/Zewnetrzne_zrodla_danych

zrobione MichalG ->> UMP-Bialystok BIALYSTOK
zrobione MichalG ->> UMP-Ciechanow CIECHANOW
zrobione Zachu ->> UMP-Gdansk GDANSK
zrobione Zachu ->> UMP-GorzowWlkp GORZOW
zrobione Zachu ->> UMP-JeleniaGora JELENIA_GORA
zrobione Zachu ->> UMP-Kalisz KALISZ
zrobione Zachu ->> UMP-Katowice KATOWICE
zrobione Zachu ->> UMP-Kielce KIELCE
zrobione Zachu ->> UMP-Klodzko KLODZKO
zrobione Zachu ->> UMP-Koszalin KOSZALIN
zrobione Zachu ->> UMP-Krakow KRAKOW
zrobione piti -> UMP-Leszno LESZNO
zrobione piti -> UMP-Lodz LODZ
zrobione MichalG ->> UMP-Lublin LUBLIN
zrobione Zachu ->> UMP-NowySacz NOWY_SACZ
zrobione MichalG ->> UMP-Olsztyn OLSZTYN
zrobione Zachu ->> UMP-Opole OPOLE
zrobione piti -> UMP-Pila PILA
zrobione MichalG ->> UMP-Plock PLOCK
zrobione WojtekN ->> UMP-Poznan POZNAN
zrobione MichalG ->> UMP-Przemysl PRZEMYSL
zrobione MichalG ->> UMP-Radom RADOM
zrobione MichalG ->> UMP-Rzeszow RZESZOW
zrobione MichalG ->> UMP-Siedlce SIEDLCE
zrobione MichalG ->> UMP-Suwalki SUWALKI
zrobione Zachu ->> UMP-Szczecin SZCZECIN
zrobione Zachu ->> UMP-Tarnow TARNOW
zrobione MichalG ->> UMP-Tczew TCZEW
zrobione Zachu ->> UMP-Torun TORUN
zrobione MichalG ->> UMP-Warszawa WARSZAWA
zrobione Zachu ->> UMP-Wloclawek WLOCLAWEK
zrobione Zachu ->> UMP-Wroclaw WROCLAW
zrobione MichalG ->> UMP-Zamosc ZAMOSC

Zgłoszenie zależy od

Zamknięte przez  MichalG (miszka)
czwartek, 08 sierpień 2013, 14:54 GMT+1
Powód zamknięcia:  Zaimplementowane
Dodatkowe uwagi dotyczące zamknięcia:  Kontakt się z Orlenem urwał. Zamykam
Komentarz od Wojtek Nowinski (WojtekN) - wtorek, 15 czerwiec 2010, 22:58 GMT+1
Ale Michał, czy ten nowy import oznacza wyrżnięcie dotychczasowych obiektów i pojawią się nowe pliki z których będziemy uzupełniać stan obecny?
Komentarz od Dariusz Blasiak (blda) - środa, 23 czerwiec 2010, 22:17 GMT+1
przesunięta stacja w Bobolicach UMP-Koszalin i dodana droga wew. (w stosunku do naszej mapy przesunięcie większe niż 50m)
Komentarz od MichalG (miszka) - sobota, 13 listopad 2010, 23:22 GMT+1
Ok.

Dla chętnych.

1) Dodajemy nowy plik OBSZAR.ORLEN.paliwo.pnt
2) Po weryfikacji kasujemy POI z plików POI*.paliwo.pnt
i przesuwamy POI z OBSZAR.ORLEN.paliwo.pnt na poprawną pozycję.
3) Sprawdzamy wszystkie pozostałe Orleny w POI*.paliwo.pnt
Jeśli nie wiadomo czy są OK dostawiamy znak zapytania do nazwy POI


Uwagi:
Według mojego oglądu pozycje są dobrej jakości.
Na koniec zrobię raport z naszych poprawek i wyślę do Orlenu.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Komentarz od Wojtek Nowinski (WojtekN) - niedziela, 14 listopad 2010, 00:53 GMT+1
to ja bym poprosił o podpowiedź jak to na .wpt zamienić lub najlepiej te punkty w .wpt ;) lub czymś innym strawnym dla ME (Poznań oczywiście)
A i numery telefonów są w większości z kosmosu ;) i prosiłbym o numer pisany ciurkiem a nie takie +48 xx xx xxxxx bo zupełnie nic nie widać patrząc bezpośrednio na .pnt
Komentarz od MichalG (miszka) - niedziela, 14 listopad 2010, 09:59 GMT+1
Numery są z kosmosu ale działają. (Sprawdziłem kilka)
Ale proponuje sprawdzić jeszcze kilka.

Z tego co wiem to są numery w strefie numeracyjnej Płocka.
W nich zakodowane są numery stacji. ( ostatnie cyfry )
Orlen ma umowę z operatorem na mapowanie tych numerów na lokalne.

Powinny działać oba lokalny i Płocki.

Format telefonów mogę poprawić.

Czekam na inne uwagi.
Komentarz od Wojtek Nowinski (WojtekN) - poniedziałek, 15 listopad 2010, 23:08 GMT+1
Dzięki za .wpt :)
Wprowadzone. Jednak kilka stacji ze starego pliku zostało :/ Nie znam ich w większości, ale np. taka Petrochemia w Baranowie to jest więc ... nie usunąłem tych wątpliwych. Poszły do pliku ogólnego. Trzeba to będzie jakoś zweryfikować. Plik POZNAN.ORLEN.paliwo.pnt zawiera tylko stacje z Twojej listy skorygowane w zakresie położenia.
Komentarz od MichalG (miszka) - wtorek, 16 listopad 2010, 09:27 GMT+1
Wojtku i to chodzilo.
Ja nie kasuję stacji z pliku ogólnego których nie byłem wstanie zweryfikować.

Kilka Orlenów okazało sie być Statoilem , Lotosem albo czymś jeszcze innym.
Do jednej stacji zadzwoniłem i dowiedziałem się że została zlikwidowana.
Tak więc dopisujmy znaki zapytania ale z plików nie kasujmy jeśli nie ma pewności że stacji nie ma.\

Co do Petrochemii (PP). Orlen ich nie ewidencjonuje ale niektóre zamieniają się w stacje marki Bliska.
Wtedy pojawiają sie w głównym spisie Orlenu.
Znalazłem jedną taką przemalowana stacje w ciągu ostatnich 3 miesięcy.
I duzo więcej w przeszłości.


Komentarz od Dariusz Blasiak (blda) - czwartek, 18 listopad 2010, 19:10 GMT+1
MiscInfo=idOrlen=242
Miasto=Kolonia Opacz
KodPoczt=05-816
Czarna dziura po tej stacji została - właśnie usuwam drogi wew. - stację pozostawiłem
Coś tam budują - może nowy ORLEN .
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - sobota, 20 listopad 2010, 19:22 GMT+1
Ktoś mi podmienił stację "prywatną" do której paliwo dostarcza Orlen na firmową. Co robić?
Komentarz od MichalG (miszka) - sobota, 20 listopad 2010, 20:29 GMT+1
Tomku gdzie to jest ? Zweryfikuje to.
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - niedziela, 21 listopad 2010, 09:32 GMT+1 Komentarz od MichalG (miszka) - niedziela, 21 listopad 2010, 10:51 GMT+1
Obie stacje są znakiem zapytania i znajdują się w pliku POI-cośtam.pnt
Co oznacza że w nazwie przed importem miały nazwę orlen
i ja ten znak zapytania dopisałem.
To są pozostałości po imporcie.

Stacje pochodzące z importu są w pliku REGION.ORLEN.paliwo.pnt
i mają dodatkowo kodowany numer stacji MiscInfo=idOrlen=242

Można spokojnie poprawić.
To że stacja reklamuje się że ma poaliwo z Orlenu bym w nazwie nie wpisywał raczej.
Pewnie 60% paliwa w polsce jest z Orlenu. Na stacjach BP i Statoil też.

Komentarz od MichalG (miszka) - środa, 24 listopad 2010, 20:15 GMT+1
Dzięki za sprawdzenia. Wątek posprzątam z niepotrzebnych już wpisów.
Komentarz od Piotr Wawrzyniak (piti) - środa, 01 grudzień 2010, 08:39 GMT+1
Lódź zintegrowana. Niezbedne jest kilka poprawek. Diff w załączniku.
Komentarz od Piotr Wawrzyniak (piti) - środa, 01 grudzień 2010, 14:10 GMT+1
Piła zintegrowana, 3 poprawki w załączniku
Komentarz od Piotr Wawrzyniak (piti) - środa, 08 grudzień 2010, 07:11 GMT+1
Leszno zintegrowane. Kilka poprawek w załączniku (jedna dotyczy również nazwy miejscowości)
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - czwartek, 06 styczeń 2011, 19:19 GMT+1
3 sztuczki do przesunięcia
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - czwartek, 06 styczeń 2011, 19:40 GMT+1
8 sztuk poprawione
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - czwartek, 06 styczeń 2011, 20:00 GMT+1
3 do poprawki
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - piątek, 07 styczeń 2011, 08:52 GMT+1
jest parę sztuk do poprawy
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - piątek, 07 styczeń 2011, 10:00 GMT+1
też parę się trafiło
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - piątek, 07 styczeń 2011, 11:20 GMT+1
tu też trochę poprawek
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - piątek, 07 styczeń 2011, 12:30 GMT+1
W UMP-Kalisz KALISZ nie udało się diff zachować. Trzeba porównać poprawki :(
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - piątek, 07 styczeń 2011, 12:46 GMT+1
2 sztuki
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - piątek, 07 styczeń 2011, 17:09 GMT+1
5 szt.
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - piątek, 07 styczeń 2011, 17:58 GMT+1
8 szt.
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - niedziela, 09 styczeń 2011, 12:24 GMT+1
W Katowicach 33 sztuki ;)
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - niedziela, 09 styczeń 2011, 14:05 GMT+1
16
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - niedziela, 09 styczeń 2011, 15:02 GMT+1
9
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - poniedziałek, 10 styczeń 2011, 10:28 GMT+1
18
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - poniedziałek, 10 styczeń 2011, 13:16 GMT+1
34
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - poniedziałek, 10 styczeń 2011, 15:37 GMT+1
Tutaj wszystkie. Ciekawe czemu? ;)

To będzie KONIEC!
Komentarz od Dariusz Blasiak (blda) - poniedziałek, 10 styczeń 2011, 18:25 GMT+1
UMP-Leszno dwie stacje z błędem położenia ok.50m
Komentarz od TomekS (ts) - poniedziałek, 10 styczeń 2011, 18:56 GMT+1
We Wrocławiu te, które były wcześniej, miały zweryfikowane położenie, a nowe się potrafią czasem i o 100 metrów różnić. Poprawiam sukcesywnie, bo sobie wygenerowałem bookmarki do wszystkich starych i nowych. Zmieniane pozycje lecą do WROCLAW.ORLEN.pnt w miarę poprawiania.
Komentarz od Dariusz Blasiak (blda) - piątek, 21 styczeń 2011, 16:21 GMT+1
Orlen (nie24h)
Wrocławska 42
56-513 Międzybórz, Dolnośląskie
+48 24 2560786

Tak jest u nas ale obecnie jest przebudowa i zmiana barw na BLISKA
Komentarz od Dariusz Blasiak (blda) - wtorek, 25 styczeń 2011, 20:41 GMT+1
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=19&lat=52.20625&lon=18.66566&layers=00B000TT
mamy tu Orlen i Płocka.
Nie widziałem ani jednej ani drugiej. Pomiędzy jest (widać na zdjęciu) stacja - nazwa na P ale nie Płocka
Jutro jak bedę miał możliwość sprawdzę.
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - środa, 26 styczeń 2011, 08:25 GMT+1
Tam jest Orlen id 4043. Patrzę gdzie się pomyliłem.

Mała zmyłka. Nie było dopisanego "?"
Komentarz od Dariusz Blasiak (blda) - środa, 26 styczeń 2011, 15:13 GMT+1
ok. byłem sprawdziłem Zamiast Orlenu i PP mamy tam stację "Polmax" (poprawiłem)

Dodatkowo jeszcze ta stacja.
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=52.21851&lon=19.47936&layers=B00000FT
To nie Orlen a "Look oil" zresztą nieczynna.

I takie pytanie czy gdy jest coś nie tak z Orlen można poprawiać, kasować i zgłaszać.
Czy wolisz wszystko robić sam?
Komentarz od Piotr Wawrzyniak (piti) - środa, 02 luty 2011, 08:53 GMT+1
Gdzieś nam Michał zaginął :(, kolejna poprawka tym razem dla Warszawy:
52.17123, 20.81204, 0,Orlen,Bochaterów Warszawy;7;+48 24 25 61517;idOrlen=1517,Pruszków,BENZYNA,05-800

To "Bochaterów' bardzo mi się nie podoba :D
Komentarz od Piotr Wawrzyniak (piti) - niedziela, 06 luty 2011, 09:02 GMT+1
Poprawka dla Katowic, trzeba tę stację i myjnię:
- 50.24882, 19.11773, 0,Orlen,Katowicka;77;+48 24 25 60167;idOrlen=167,Mys³owice,BENZYNA,41-400
- 50.24884, 19.11773, 0,myjnia (Orlen),Katowicka;77;+48 24 25 60167;idOrlen=167,Mys³owice,MYJNIA,41-400
+ 50.24882, 19.11715, 0,Orlen,Katowicka;77;+48 24 25 60167;idOrlen=167,Mys³owice,BENZYNA,41-400
+ 50.24884, 19.11715, 0,myjnia (Orlen),Katowicka;77;+48 24 25 60167;idOrlen=167,Mys³owice,MYJNIA,41-400
Komentarz od Dariusz Blasiak (blda) - niedziela, 06 luty 2011, 17:35 GMT+1 Komentarz od Piotr Wawrzyniak (piti) - niedziela, 13 luty 2011, 22:13 GMT+1
Poprawka dla Strykowa. Orlen zamieniono na Bliską, i adres to Brzezińska 6 nie 4
- 51.90128, 19.60529, 0,Orlen (nie24h),Brzeziñska;4;+48 24 25 60713;idOrlen=713,Stryków,BENZYNA,95-010
+ 51.90120, 19.60618, 0,Orlen (nie24h),Brzeziñska;6;+48 24 25 60713;idOrlen=713,Stryków,BENZYNA,95-010
Komentarz od Bartek Jachymek (Bartek) - wtorek, 01 marzec 2011, 23:42 GMT+1
Warszawa: Orlen przemianowany na Bliską już dosyć dawno temu
- 52.20963, 21.17213, 0,Orlen,Pożaryskiego;;+48 24 25 61561;idOrlen=1561,Warszawa,BENZYNA,04-703
+ 52.20963, 21.17213, 0,Bliska,Pożaryskiego;;+48 24 25 61561;idOrlen=1561,Warszawa,BENZYNA,04-703
Komentarz od Tomek_Z (zachu) - wtorek, 15 marzec 2011, 10:12 GMT+1
GORZOW.ORLEN.paliwo.pnt

- 52.59564, 15.89385, 0,Orlen,Poznańska;3;+48 24 25 64320;idOrlen=4320,Międzychód,BENZYNA,64-400
- 52.59566, 15.89385, 0,myjnia (Orlen),Poznańska;3;+48 24 25 64320;idOrlen=4320,Międzychód,MYJNIA,64-400
+ 52.59150, 15.89398, 0,Orlen,Poznańska;3;+48 24 25 64320;idOrlen=4320,Międzychód,BENZYNA,64-400
+ 52.59152, 15.89398, 0,myjnia (Orlen),Poznańska;3;+48 24 25 64320;idOrlen=4320,Międzychód,MYJNIA,64-400
Komentarz od Piotr Wawrzyniak (piti) - sobota, 02 kwiecień 2011, 09:30 GMT+1
JELENIA_GORA.ORLEN.paliwo.pnt
stacja w Jeleniej Górze została zlikwidowana
- 50.89906, 15.73883, 0,Orlen (nie24h),Wojska Polskiego;55;+48 24 25 60036;idOrlen=36,Jelenia Góra,BENZYNA,58-500
Komentarz od Piotr Wawrzyniak (piti) - wtorek, 19 kwiecień 2011, 23:04 GMT+1
Przesuwanie stacji w Tomaszowie Maz, UMP-Lodz

LODZ.ORLEN.paliwo.pnt

- 51.52130, 20.01956, 0,Orlen,Świętego Antoniego;92/94;+48 24 25 60222;idOrlen=222,Tomaszów Mazowiecki,BENZYNA,97-200
- 51.52132, 20.01956, 0,myjnia (Orlen),Świętego Antoniego;92/94;+48 24 25 60222;idOrlen=222,Tomaszów Mazowiecki,MYJNIA,97-200
+ 51.52077, 20.01952, 0,Orlen,Świętego Antoniego;92/94;+48 24 25 60222;idOrlen=222,Tomaszów Mazowiecki,BENZYNA,97-200
+ 51.52079, 20.01952, 0,myjnia (Orlen),Świętego Antoniego;92/94;+48 24 25 60222;idOrlen=222,Tomaszów Mazowiecki,MYJNIA,97-200
Komentarz od Krzysztof Wójcik (Krzywoj67) - poniedziałek, 09 maj 2011, 16:48 GMT+1
Stacja w Egiertowie (UMP-PL-Gdansk) - błąd lokalizacji ponad 200 m.

GDANSK.ORLEN.paliwo.pnt
- 54.23852, 18.20229, 0,Orlen (nie24h),DK20;;+48 24 25 61190;idOrlen=1190,Egiertowo,BENZYNA,83-312
+ 54.24061, 18.20344, 0,Orlen (nie24h),DK20;;+48 24 25 61190;idOrlen=1190,Egiertowo,BENZYNA,83-312
Komentarz od Dariusz Blasiak (blda) - piątek, 20 maj 2011, 19:30 GMT+1
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=18&lat=50.85671&lon=17.46364&layers=B00000FTF
Bylem tam wczorej - nawigowalem do tej stacji
I nie znalazlem jej i towarzysze podróży także jej nie widzieli a cisnienie bylo duzo bo paliwa brak.
Tak wiec mamy trzy mozliwosci:
- slepi bylismy
- powazny blad lokalizacji po obejrzeni zdjec nie widze miejsca blizej niz 100m
- badz tej stacji tam nie ma
Zglaszam tu do oceny - ja bym skasował ale byc moze nalezy postawic znak "?"
Komentarz od Bartek Jachymek (Bartek) - poniedziałek, 28 styczeń 2013, 20:54 GMT+1
Warszawa: Stacja zlikwidowana. Chyba na stałe.
- 52.22924, 21.13786, 0,Orlen,Płowiecka;56;+48 24 25 60672;idOrlen=672,Warszawa,BENZYNA,04-501

Wczytywanie...