**** Tu wrzucamy materiały do UMP.
Uwaga, nowy użytkownik nie może dodawać załączników. Prosimy poczekać na nadanie uprawnień.
--->>> tymczasowo: konta są zakładane ręcznie. Napisz maila z loginem na ump()ump.waw.pl
Przeczytaj http://ump.fuw.edu.pl/wiki/GDPR o ochronie danych osobowych.
Zgłoszenie o braku /nieprawidłowym przebiegu/ drogi należy uzupełnić o ślad GPS.
***** BARDZO prosimy
1.) nie robić "śladów" na podstawie komercyjnych map. Średnio chętnie też widzimy dane na podstawie skanów, googlemaps itp.
-----> Zastrzegamy, że w wypadku wątpliwości co do legalnego pochodzenia danych, możemy je zignorować.
2.) grupować uwagi (wolimy 10 uwag z jednego miasta dostać jako jedno zgłoszenie, niż jako 10)
3.) Wybrać w kategorii zgłoszenia rejon UMP, którego zgłoszenie dotyczy, albo przynajmniej w temacie zgłoszenia opisać rejon Polski lub większe miasto, z rejonu którego są te dodatki/poprawki. W przypadku zgłaszania problemów ogólnych (routing itp.) - na jakim sprzęcie i z jaką wersją mapy problem występuje.
4.) zapoznać się z bardzo krótkim poradnikiem http://ump.fuw.edu.pl/wiki/Jak_zglaszac
Radary zgłaszamy przez Formularz ( http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/ - zakładka "Zgłoszenie"), tak samo jak inne punkty (kiedyś: na http://www.garniak.pl/viewtopic.php?t=854)
Uwaga, nowy użytkownik nie może dodawać załączników. Prosimy poczekać na nadanie uprawnień.
--->>> tymczasowo: konta są zakładane ręcznie. Napisz maila z loginem na ump()ump.waw.pl
Przeczytaj http://ump.fuw.edu.pl/wiki/GDPR o ochronie danych osobowych.
Zgłoszenie o braku /nieprawidłowym przebiegu/ drogi należy uzupełnić o ślad GPS.
***** BARDZO prosimy
1.) nie robić "śladów" na podstawie komercyjnych map. Średnio chętnie też widzimy dane na podstawie skanów, googlemaps itp.
-----> Zastrzegamy, że w wypadku wątpliwości co do legalnego pochodzenia danych, możemy je zignorować.
2.) grupować uwagi (wolimy 10 uwag z jednego miasta dostać jako jedno zgłoszenie, niż jako 10)
3.) Wybrać w kategorii zgłoszenia rejon UMP, którego zgłoszenie dotyczy, albo przynajmniej w temacie zgłoszenia opisać rejon Polski lub większe miasto, z rejonu którego są te dodatki/poprawki. W przypadku zgłaszania problemów ogólnych (routing itp.) - na jakim sprzęcie i z jaką wersją mapy problem występuje.
4.) zapoznać się z bardzo krótkim poradnikiem http://ump.fuw.edu.pl/wiki/Jak_zglaszac
Radary zgłaszamy przez Formularz ( http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/ - zakładka "Zgłoszenie"), tak samo jak inne punkty (kiedyś: na http://www.garniak.pl/viewtopic.php?t=854)
FS#9277 - Ślady z PKP
Przydzielony do projektu:
UMP-wrzuty
Zgłoszone przez TomekS (ts) - piątek, 13 maj 2011, 11:38 GMT+1
Ostatnio edytował TomekS (ts) - środa, 18 maj 2011, 23:46 GMT+1
Zgłoszone przez TomekS (ts) - piątek, 13 maj 2011, 11:38 GMT+1
Ostatnio edytował TomekS (ts) - środa, 18 maj 2011, 23:46 GMT+1
|
OpisŚlady z maratonu PKP. Chcesz zwiedzić pół Polski, zostań wagonem IC na trasie Wrocław-Warszawa :)
Wrzucam, żeby mieć podkładkę i obraz na mapie WWW. Sam obrobię z opisów (dodanie przejazdów strz/niestrz, dodatkowych dróg wzdłuż torów, zmiana kategorii istniejących (gruntówki i asfalty). Nowe POIe. Sam obrobię :) |
Zgłoszenie zależy od
505 - chwilę wcześniej (na południe) prejazd kolejowy (zaznaczona droga 0x6 chyba), ale tylko kawałek - uzupełnić ten ogryzek.
506 - przejazd strzeżony 3 sekundy na południe (ca. 80km/h)
507 - chwilę wcześniej - droga 92 idzie wiaduktem górą
508 - po prawej/wsch idzie droga asfaltrowa, przy 509 już gruntowa
aż do Pyzyderskiej (przejazd)
510 - po prawej, kończy się ślepo przed torami stara droga, 511 wiaduktem 92 górą
512 - gruntowa po prawej
513, 514 wiadukty + uzup.
515 po prawej asfalt cieniutki, 516 przejazd (circa), 517 koniec w szczerym polu
518 przejazd był, a przed nim i za nim po obu stronach (wzdłuż torów po południowej stronie) - gruntówka utwardzana
519 był przepust pod torami, droga gruntowa dołem prostopadle, po połudn str. jakieś 20m od torów w lewo 90 st, po 150-200m łukiem w prawo 90st.
520 gruntówka wzdłuż po południowej (piaszczysto-kamienista) do 521 zakręt w prawo i prostopadle) - road == asfalt
522 wiadukt nad torami
523-524 asfalt 15-20m od torów po południowej stronie, do drogi@524 (przejazd kol.)
wcześniej - 111MotoCentrum widziane z torów (duża myjnia?/sjacja?)
525 - tory N-S górą, wzdłuż nich po ich zachodniej stronie droga asfalt, przechodząca pod wiaduktem (na południe od torów E-W)
przed 526, droga grunt wzdłuż torów pd, do 527 - droga odbija >90st < 110st na południe daleko
112(p)aved road, a nie unpaved
iprzed 528 - gruntówka wzdłuż, 6m od, na nią (pd) linia niskego nap
tuż przed 529 - zmiana na asfalt, do poprzexzcej z przejazdem
dalej do przejazdu 520 i wiaduktu nad torami (DK) - można narysować polną/ścieżkę dla pieszych (trawiasta gruntowa)
przed 531 - przepust pod torami, na pd 10m, i w lewo 90, 10-20m i w prawo 90 st gruntowa
przed Schenkerem: DHL
Dobrze by było, gdyby się znalazł ktoś chętny pouzupełniać ślady :)